Нові терміни гарантійного обслуговування продукції Hikvision збільшено до 3-х років
Компанія SmartEl повідомляє про зміну гарантійного терміну обслуговування продукції Hikvision. Нова покращена фірмова програма доповнює попередню схему, і передбачає збільшення гарантійного терміну обслуговування за деякими позиціями до 2-х і навіть 3-х років.
Категорія |
Термін гарантійного обслуговування |
АКСЕСУАРИ (приймачі, карти пам'яті, HDD, блоки живлення тощо) |
1 рік |
Wi-Fi камери |
1 рік |
Лінійка EZVIZ |
1 рік |
Відеокамери Easy IP 1.0 (DS-2CD1ххх) |
1 рік |
Комутатори (з PoE та без) |
1 рік |
Монітори |
2 роки |
IP відеокамери (DS-2CD2ххх) |
2 роки |
NVR І TVI Відеореєстратори |
2 роки |
PTZ камери (DS-2DEххх) |
2 роки |
Turbo HD відеокамери |
2 роки |
Домофонні системи |
2 роки |
Проектна лінійка IP (DS-2CD4ххх, iDS-2CD7ххх) |
3 роки |
Проектна лінійка NVR (iDS-76ххх, iDS-77ххх, DS-96ххх) |
3 роки |
Проектна лінійка PTZ камери (DS-2DFххх) |
3 роки |
Тепловізійне обладнання |
3 роки |
Гарантія надається на всі змонтовані системи та товари, придбані в інтернет-магазині SmartEl, за умови дотримання рекомендованих заходів щодо використання системи.
Гарантійний талон
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування підтверджує гарантійний талон, до якого має бути вписана вся інформація:
- реквізити продавця та покупця;
- модель;
- серійний номер обладнання;
- дата придбання;
- друк.
Щоб у разі виходу обладнання з ладу мати можливість отримати безкоштовне техобслуговування, зберігайте гарантійний талон протягом повного терміну користування товаром.
Технічне обслуговування
Спеціалісти компанії SmartEL рекомендують здійснювати регулярне техобслуговування з перших днів роботи охоронної системи. Клієнт, який не уклав договір технічного обслуговування, може розраховувати на гарантію виробника.
Переваги технічного обслуговування в компанії SmartEL:
- збільшення гарантійного терміну обслуговування відповідно до внутрішнього регламенту;
- 24/7 допомога кваліфікованих спеціалістів;
- безкоштовні послуги з виїзду майстра, монтажних та демонтажних робіт;
- знижка на модернізацію системи.
Розрахунок гарантійного строку та порядок гарантійного обслуговування
- Гарантійний термін починається з дати постачання обладнання покупцеві.
- Виявивши у продукції Hikvision поломки, покупець повинен негайно зв'язатися зі спеціалістами відділу техобслуговування.
- Несправне обладнання передається для гарантійного ремонту/експертизи до Сервісного центру.
- Товари обслуговуються за умови, що випадок є гарантійним.