Зміна гарантійного терміну обслуговування продукції Hikvision

Нові терміни гарантійного обслуговування продукції Hikvision збільшено до 3-х років

Компанія SmartEl повідомляє про зміну гарантійного терміну обслуговування продукції Hikvision. Нова покращена фірмова програма доповнює попередню схему, і передбачає збільшення гарантійного терміну обслуговування за деякими позиціями до 2-х і навіть 3-х років.

 Категорія

 

Термін гарантійного обслуговування

АКСЕСУАРИ (приймачі, карти пам'яті, HDD, блоки живлення тощо)    

1 рік

Wi-Fi камери    

1 рік

Лінійка EZVIZ  

1 рік

Відеокамери Easy IP 1.0 (DS-2CD1ххх)    

1 рік

Комутатори (з PoE та без)  

1 рік

Монітори    

   2 роки

IP відеокамери (DS-2CD2ххх)      

   2 роки

NVR І TVI Відеореєстратори    

   2 роки

PTZ камери (DS-2DEххх)      

   2 роки

Turbo HD відеокамери      

   2 роки

Домофонні системи      

   2 роки

Проектна лінійка IP (DS-2CD4ххх, iDS-2CD7ххх)      

   3 роки

Проектна лінійка NVR (iDS-76ххх, iDS-77ххх, DS-96ххх)    

   3 роки

Проектна лінійка PTZ камери (DS-2DFххх)    

   3 роки

Тепловізійне обладнання    

   3 роки


Гарантія надається на всі змонтовані системи та товари, придбані в інтернет-магазині SmartEl, за умови дотримання рекомендованих заходів щодо використання системи.

Гарантійний талон

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування підтверджує гарантійний талон, до якого має бути вписана вся інформація:

  • реквізити продавця та покупця;
  • модель;
  • серійний номер обладнання;
  • дата придбання;
  • друк.

Щоб у разі виходу обладнання з ладу мати можливість отримати безкоштовне техобслуговування, зберігайте гарантійний талон протягом повного терміну користування товаром.

Технічне обслуговування

Спеціалісти компанії SmartEL рекомендують здійснювати регулярне техобслуговування з перших днів роботи охоронної системи. Клієнт, який не уклав договір технічного обслуговування, може розраховувати на гарантію виробника.

Переваги технічного обслуговування в компанії SmartEL:

  • збільшення гарантійного терміну обслуговування відповідно до внутрішнього регламенту;
  • 24/7 допомога кваліфікованих спеціалістів;
  • безкоштовні послуги з виїзду майстра, монтажних та демонтажних робіт;
  • знижка на модернізацію системи.

Розрахунок гарантійного строку та порядок гарантійного обслуговування

  • Гарантійний термін починається з дати постачання обладнання покупцеві.
  • Виявивши у продукції Hikvision поломки, покупець повинен негайно зв'язатися зі спеціалістами відділу техобслуговування.
  • Несправне обладнання передається для гарантійного ремонту/експертизи до Сервісного центру.
  • Товари обслуговуються за умови, що випадок є гарантійним.

Зміна гарантійного терміну обслуговування продукції Hikvision

Коментарі

Ви можете коментувати новину

Схожі огляди

Повернутись до списку

Вгору