- ZKTeco
- 13.56 MHz RFID Mifare (опція)
- 50 000 безконтактних карток
- 150 000 подій
- ZKTeco
- 125kHz RFID Em-Marine
- 30 000 карток
- 50 000 подій
- ZKTeco
- Em-Marine | MiFare (опція)
- 30 000 карток
- 100 000 записів
- ZKTeco
- 125kHz RFID Em-Marine
- 10 000 безконтактних карток
- 50 000 подій
- ZKTeco
- Em-Marine | MiFare
- 10 000 безконтактних карток
- 50 000 подій
- ZKTeco
- 125kHz RFID Em-Marine
- 30 000 карток
- 50 000 подій
- ZKTeco
- 125kHz RFID Em-Marine
- 30 000 карток
- 50 000 подій
Системи по безконтактній карті
Системи обліку робочого часу за допомогою безконтактних карт досить надійні, а також прості в управлінні та експлуатації. Саме тому вони набули досить широкого поширення.
Переваги автоматизованих систем обліку робочого часу
Будь-яка подібна система призначена для ефективного вирішення наступних завдань:
- автоматична реєстрація приходу та догляду співробітників;
- спрощення складання індивідуальних звітів для кожного співробітника;
- формування звітів за багатьма параметрами;
- точне нарахування заробітної плати в залежності від витраченого часу;
- спрощення складання всієї робочої звітності.
Для вирішення цих питань і передбачені такі системи. Вони можуть бути біометричними (по відбиткам пальців, малюнку вен, геометрії обличчя), а також використовувати безконтактні картки.
Особливості терміналу доступу за допомогою безконтактної картки
Такі термінали мають основне завдання обліку та контролю переміщення співробітників: прихід на роботу, догляд додому, обідню перерву, службові переміщення. Хороші прилади оснащені функцією вибору до 8 подій, при яких працівник проходить через термінал. Вибір таких подій налаштовується за допомогою спеціальних клавіш.
Основні складові цієї системи такі:
- зчитувач безконтактної картки;
- LCD або TFT екран;
- клавіатура для програмування подій;
- автономна пам'ять;
- програми для складання звітів.
Термінал встановлюється на прохідній підприємства або на вході в офіс або робоче приміщення. Співробітник відзначається при вході на роботу, по закінченні робочого дня і виході, а також в обідню перерву і по виробничим потребам.
У кінці звітного періоду дані заносяться в графік, після чого бухгалтерія на його підставі нараховує заробітну плату за години роботи. Для кожного співробітника може бути встановлений індивідуальний графік.
Недоліком методу безконтактних карток є те, що співробітники можуть підміняти один одного, а також користуватися чужими картами. Щоб уникнути подібних інцидентів, застосовують дублюючу систему відеозапису, де видно, який саме співробітник скористався цією карткою.
Також застосовуються додаткові замки, турнікети та звукові сигнали. Після зчитування карти двері залишаються відчиненими кілька секунд, щоб через неї встигла пройти тільки одна людина — власник карти.
Великий вибір терміналів обліку робочого часу в SmartEl
В нашому інтернет-магазині можна купити найрізноманітніші пристрої для контролю відвідуваності та обліку робочого часу в Україні. В залежності від функціональності, потужності, універсальності та інших параметрів, можна вибрати пристрої за ціною і специфікою роботи.