- Hikvision, Ltd
- 3 000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 125kHz RFID Em-Marine
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 125kHz RFID Em-Marine
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 3 000 безконтактних карток
- 125kHz RFID Em-Marine
Автономний мережевий контролер Hikvision DS-K1T802M
Системи обліку робочого часу Hikvision
- Hikvision, Ltd
- Мережевий контролер
- 3000 шт. (ключів | карт)
- 100 000 подій
- Hikvision, Ltd
- 5000 відбитків
- 5 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 1500 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- 1500 шаблонів облич
- Hikvision, Ltd
- 3000 шт. (ключів | карт)
- 10 000 подій
- 3000 відбитків
- Hikvision, Ltd
- 3000 шт. (ключів | карт)
- 10 000 подій
- 3000 відбитків
Автономний мережевий контролер Hikvision DS-K1T802E
Системи обліку робочого часу Hikvision
- Hikvision, Ltd
- Мережевий контролер
- 3000 шт. (ключів | карт)
- 10 000 подій
- Hikvision, Ltd
- 10 000 відбитків
- 100 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 3000 відбитків
- 50 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- Hikvision, Ltd
- 6 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- 6000 шаблонів облич
Системи обліку робочого часу Hikvision
Якщо у вас компанія із 500+ співробітниками, виробництво чи інший об'єкт, потрібно вести облік працівників, які заходять та виходять. Для цього підійдуть термінали обліку робочого часу Hikvision. Це обладнання китайської компанії, яка розпочала роботу ще у 2001 році. Зараз у штаті 13 000 співробітників та науково-дослідний центр із 4000 співробітниками.
Особливості обладнання
Ось основні з них:
- рідкокристалічний екран, на якому відображається час, число, тиждень та відвідуваність;
- Можливість зареєструвати відбитки пальців віддалено з терміналу;
- Ідентифікація по обличчю, відбитку пальця, карті або коду;
- Автономна робота;
- Експорт даних та статистика відвідувань через USB;
- Формування звітів в автоматичному режимі;
- Можливість введення англійською;
- Аналіз та пошук конфліктів IP-адрес.
Де використовують
Купити термінали Hikvision варто для об'єктів з великим штатом працівників, де потрібно вести облік робочого часу:
- бізнес-центри та великі офісні будівлі;
- виробництва, заводи та фабрики, де працюють тисячі працівників;
- об'єкти з підвищеним рівнем безпеки;
- медичні центри та лікарні;
- університети, коледжі та інші навчальні заклади.
Як працює система обліку робочого часу Hikvision
Підключити обладнання можна до мережі або використовувати в автономному режимі. Ідентифікація може відбуватися 4 способами:
- ПІН-код від 1 до 8 цифр;
- Відбиток пальця;
- Безконтактна карта;
- Ідентифікація особи.
Можна перенести дані на інший пристрій за допомогою USB або Wi-Fi. Звіт при цьому складається автоматично, щоб бухгалтер чи інспектор кадрів не витрачав час на нього. Якщо у вас охоронна або інша система працює на iVMS-4200, можна виконати налаштування терміналів обліку робочого часу з нею.
При кожній взаємодії система подає звуковий та світловий сигнал. Якщо обладнання приймає картку, відбиток, код перевірки або проводить ідентифікацію особи, індикатор загориться зеленим. Якщо ні – червоним.
Як вибрати термінал для обліку робочого часу
Параметри, які варто враховувати при покупці:
- Метод ідентифікації;
- Кількість карт та записів про відвідування, які може зберігати пристрій;
- Кількість відбитків пальців, що підтримуються, всього і на кожну людину;
- Кількість підтримуваних знімків осіб;
- Час розпізнавання відбитків;
- Час читання картки;
- Дальність зчитування;
- Підтримка Wi-Fi;
- Наявність додаткових інтерфейсів;
- Місце застосування;
- Харчування.
Монтаж
Устаткування сканує відбитки пальців, приймає перевірочний код та карти, тому встановити його потрібно на прохідній у зручному місці. Вибирайте його в залежності від особливості прохідної у вас на об'єкті. Краще монтувати на стіні на середній висоті приблизно 1 метр.
Замовити системи обліку робочого часу можна на сайті smartel.ua. Ми проконсультуємо та допоможемо з вибором. Доставляємо по всій Україні та надаємо повну технічну підтримку.