- Lot Group
- Паркувальні стійки
- 100 Вт (макс.)
- 220 В ± 10%
- Lot Group
- Паркувальні стійки
- 100 Вт (макс.)
- 220 В ± 10%
- Lot Group
- Автомати оплати
- 1845 х 500 х 540 мм
- Lot Group
- Комплектуючі
- Lot Group
- Комплектуючі
- FAAC GROUP
- Комплект шлагбауму
- Інтенсивність використання 50%
- час відкриття 6 с
- FAAC GROUP
- Шлагбаум
- Інтенсивність використання 100%
- час відкриття 1.5-6 с
- FAAC GROUP
- Шлагбаум
- Інтенсивність використання 100%
- час відкриття 4-8 с
- FAAC GROUP
- Шлагбаум
- Інтенсивність використання 100%
- час відкриття 2-3 с
- FAAC GROUP
- Шлагбаум
- Інтенсивність використання 70%
- час відкриття 3.5-4.5 с
Комплект шлагбауму Bft Giotto BT A Ultra 36 KIT | стріла 4 м
Автотранспортний контроль доступу
- BFT
- Комплект шлагбауму
- Інтенсивність використання 100%
- час відкриття 4 с
- Magnetic Autocontrol
- Комплект шлагбауму
- Інтенсивність використання 100%
- 85-264 VAC, 50 | 60 Hz
- Magnetic Autocontrol
- Комплект шлагбауму
- Інтенсивність використання 100%
- час відкриття 0.7 с
- FAAC GROUP
- Комплект шлагбауму
- Інтенсивність використання 50%
- час відкриття 6 с
- CAME
- Комплект шлагбауму
- час відкриття 4-8 с
Автотранспортний контроль доступу
Безпека стала ключовим питанням у суспільстві. Потреба людини відчувати себе комфортно і захищено вдома, на роботі, у громадських місцях – природне бажання, зважаючи на постійні незаконні та загрозливі для життя дії зловмисників життя. Територія, що охороняється, або об'єкт вимагає захисту не тільки від одиночних або групових атак правопорушників, а й від несанкціонованого проникнення транспортних засобів. При цьому механізми автотранспортного контролю охороняють не лише приватні території від в'їзду автомобілів, а й в окремих випадках захищають і пішоходів від наїзду на них. Найбільш поширеними елементами автотранспортного контролю є: шлагбауми, «вбивці шин», блокіратори доріг та болларди.
Шлагбауми
Шлагбаум – це перешкода для обмеження доступу на територію. Він є простим запобіжним засобом у порівнянні з іншими елементами автотранспортного контролю. Шлагбаум не зможе захистити територію від в'їзду зловмисника на неї, оскільки за великої швидкості пересування транспортного засобу його буде просто знесено. Він виконує функцію попередження про необхідність зупинки для в'їзду на територію. Також шлагбаум використовується як розділовий механізм для організації поступового в'їзду автомобілів на ділянку у разі великого потоку транспортних засобів. Шлагбауми встановлюються на залізничних переїздах, біля лікарень, аеропортів, паркінгів, торгових центрів.
«Вбивці шин»
На відміну від шлагбауму, «вбивці шин» являють собою явну загрозу для потенційних автомобільних правопорушників і здатні не лише обмежити, а й унеможливити подальше пересування транспортного засобу. Цей пристрій являє собою пластину з гострими шипами, які пошкоджують шини транспортного засобу при спробі незаконного проникнення на об'єкт, що охороняється.
Блокіратори доріг
Блокіратори доріг є серйозною загрозою для правопорушника. Якщо автомобіль рухається зі швидкістю 5-10 км/год, блокіратор здатний повністю зупинити транспортний засіб, що пересувається. Якщо автомобіль рухається зі швидкістю понад 20 км/год, блокіратор руйнує передню частину автомобіля і сприяє його зупинці. Блокіратори мають велику потужність і призначені для перегородження колії не тільки легковим автомобілям, а й великим транспортним засобам (КАМАЗ, МАЗ). Блокіратор доріг – надійний антитаранний пристрій для установок на відповідальних підприємствах та великих об'єктах, де несанкціоноване проникнення транспортних засобів є особливо небезпечним. Вони відрізняються високою надійністю та витривалістю.
Боларди
Якщо «вбивці шин» і блокіратори менш відомі звичайній людині, яка не стикалася з подібними охоронними елементами, то боларди бачили багато хто. Ці дорожні стовпи не є дивиною. Боларди обмежують проїзд на територію, при цьому не заважаючи пересуванню пішоходів. Також дорожні стовпи, що встановлюються на тротуарах, можуть захистити перехожих від наїзду автомобіля.