- ZKTeco
- 1000 відбитків
- сенсор BioID
- Wi-Fi, USB
- ZKTeco
- 1000 відбитків
- сенсор BioID
- Usb, Usb диск, Wi-Fi
- ZKTeco
- 3000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- сенсор ZK оптичний
- ZKTeco
- 3000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- сенсор SilkID
- ZKTeco
- 6000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- сенсор ZK оптичний
- ZKTeco
- 13.56 MHz RFID Mifare (опція)
- 50 000 безконтактних карток
- 150 000 подій
- ZKTeco
- 8000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- сенсор ZK оптичний
- ZKTeco
- 10 000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare
- ZKTeco
- 20 000 відбитків
- 20 000 безконтактних карток
- сенсор SilkID
- ZKTeco
- 5 000 відбитків
- 15 000 безконтактних карток
- сенсор SilkID
- ZKTeco
- 10 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare (опція)
- 800 шаблонів облич
- ZKTeco
- 10 000 безконтактних карток
- 13.56 MHz RFID Mifare (опція)
- 800 шаблонів облич
- ZKTeco
- 3000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- Em-Marine | MiFare (опція)
- ZKTeco
- 5000 відбитків
- 3000 безконтактних карток
- сенсор ZK оптичний
- ZKTeco
- 2000 відбитків
- 10 000 безконтактних карток
- Em-Marine | MiFare (опція)
Облік робочого часу в офісі
Система обліку робочого часу в офіс - продуктивність праці ваших співробітників. Вам здається, що співробітники вашого офісу більшу частину робочого дня витрачають на вирішення особистих проблем і порожню балаканину? Можливо вам здається. А може, ваші співробітники дійсно нехтують своїми службовими обов'язками, через що бізнес розвивається недостатньо повільно, а ви втрачаєте прибуток. У будь-якому випадку, перевірити варто. Тим більше, що із сучасними системами обліку робочого часу зробити це зовсім не складно.
Що означає облік робочого часу?
Насправді системи обліку робочого часу дозволяють вирішувати насамперед проблеми безпеки в комплексі. У їх функціонал входить:
- контроль доступу: ви можете контролювати, хто входить і виходить до вашого офісу. Причому це стосується всіх співробітників, відвідувачів, клієнтів, постачальників;
- точно знати, хто і скільки часу провів у приміщенні офісу;
- знати, скільки часу працівники провели на робочому місці.
Сучасні системи обліку робочого часу в офісі: контроль, який не напружує
Сучасні системи дуже прості – вони включають лише термінал, який «зчитує» інформацію з пропуску (яким може бути як безконтактна карта, так і відбиток пальця або особа співробітника), та необхідне програмне забезпечення. Нові безконтактні термінали легко монтуються в офісі, надійні від злому та від впливу зовнішніх факторів, довговічні. Але найголовніше – вони зручні та функціональні, швидко зчитують інформацію та обробляють її, що не створює проблем із очікуванням підтвердження на вхід.
Системи обліку робочого часу в офісах дають змогу зберігати в пам'яті пристрою від 3000 тисяч відбитків пальців. Таким чином, навіть простої системи достатньо для офісу з досить великою кількістю співробітників.
Системи обліку робочого часу для офісу в інтернет-магазині smartel.ua
SMARTEL™ пропонує максимально широкий асортимент систем обліку робочого часу до офісу різного типу:
- безконтактною карткою;
- біометричні, які зчитують відбитки пальців або геометрію обличчя.
Єдиним недоліком терміналів, які працюють на безконтактній карті, є те, що карткою співробітника може скористатися інша людина. Однак налаштовуються вони простіше, ніж біометричні термінали по відбитку пальця.
Також є універсальні термінали, які можуть зчитувати і карти, і біометричні особливості. Це зручний варіант, оскільки тимчасовим співробітникам та стажистам, а також частим відвідувачам на перший час ви можете надавати доступ по карті, а потім включити їх відбитки пальців у пам'ять системи.
Найновіші інноваційні системи від брендів Hikvision, Ltd і ZKTeco включають понад 60 різних варіантів, серед яких ми з легкістю зможе підібрати той, який максимально відповідатиме особливостям вашого офісу та вашим очікуванням. Прямо зараз ви можете ознайомитися з усією лінійкою онлайн-каталогу на сайті компанії. А отримати докладнішу інформацію ви можете у наших менеджерів, зв'язавшись з ними за телефонами, вказаними на сайті.
Чому варто купити систему обліку робочого часу саме у нас - вигідні ціни в SMARTEL™
Тому що у нас замовляти будь-які технології, пов'язані з безпековими питаннями, - вигідно. Наші гарантії – це якість кожного моменту: самої продукції, ціни, широти асортименту, сервісу, доставки, встановлення замовленого обладнання. Наше завдання – забезпечити вашу безпеку, але так, щоби при цьому ви відчували себе комфортно.
Купити системи обліку робочого часу в офіс ви можете сьогодні в інтернет-магазині smartel.ua. Варто відзначити що smartel, для своїх покупців, здійснює монтаж та встановлення куплених систем у Києві, Харкові. Доставка здійснюється по всій Україні.