Dorma

Початок історії Dorma

Dorma – німецький бренд із більш ніж віковою історією. Саме слово Dorma складено з перших складів прізвищ засновників, Вільгельма Доркена та Рудольфа Манкеля. У 1908 році ці двоє поважних підприємців заснували спільне підприємство з виготовлення дверних петель та меблевих болтів.

Виробництво було налагоджено з німецькою ретельністю та розвивалося стрімкими темпами. Майже через 20 років з моменту заснування компанії партнери зареєстрували ТМ Dorma: скромний спочатку асортимент до 1927 року налічував десятки найменувань продукції. Наступні 10 років, з 1927 по 1936, Доркен і Манкель правили разом, але після Доркен відійшов від справ і організацію очолив Манкель.

Після другої світової фірма відновила свою діяльність. За рахунок розумного впровадження інновацій Dorma досить швидко стала «законодавцем мод» та технологічним лідером у сфері виробництва дверних систем.

Dorma сьогодні

DORMA Group Worldwide – це мережа партнерів та офіційних представництв у Європі, Америці, Азії, а також в Україні та інших країнах СНД. Асортимент Dorma на сьогоднішній день включає в себе:

Ще в 2012 році оборот компанії перевищив «психологічну» позначку в 1 млрд €. Відповідно до чинної корпоративної стратегії, мета Dorma – подвоїти цей показник до 2020 року, тобто. довести оборот до 2 млрд. €. Один із етапів досягнення мети – підвищення наукомісткості технологій дверних систем, для його реалізації у 2012 році було створено кілька науково-дослідних центрів.

1 вересня 2015 року, після злиття зі швейцарською корпорацією Kaba, ДОРМА стала дочірньою компанією холдингу Dorma-Kaba, спільний штат якого – понад 16 тис. працівників.

Досягнення компанії

У 2015 році Dorma очолила топ найбільш інноваційних німецьких компаній, щорічно успішно бере участь у спеціалізованих конкурсах конструкції та дизайну інтер'єрних рішень. Наприклад, замикаючі системи, дверні доводжувачі dorma, а також і фурнітура ДОРМА відзначені золотом Partner Award.

Додатково відзначимо виграш Дормой Axia Award 2012 (першості сімейних німецьких компаній з оборотом не менше 150 млн €) та отримання сертифікату Прихований чемпіон-2013 як компанія, що займає найбільшу частку європейського ринку дверних систем.

Вгору